Реєстрація на сайті забезпечує користувачам значні переваги. З вашого боку знадобиться надати свої достовірні контактні дані.

При реєстрації ви отримуєте логін і пароль. Логіном для входу (тобто полем, по якому система зможе вас розпізнавати) є адреса електронної пошти або телефон.

Ви відповідальні за безпечне зберігання логіна і пароля, а також за всі дії на сайті із зазначенням логіна і пароля. Якщо ви втратили логін і пароль, повідомте про це менеджера.

Які переваги дає реєстрація на сайті?

  • Реєстрація на сайті дозволяє переглядати історію замовлень, налаштовувати особовий кабінет під себе, отримувати важливі повідомлення.
  • Вам не доведеться кожного разу вписувати адресу доставки і персональні дані, але при необхідності така можливість у вас зберігається.
  • Після реєстрації ви можете стати ВІП-клієнтом, отримуючи статусні бонуси і знижки. Ви отримуєте також доступ до дисконтних знижок.

Зверніть увагу на відповіді нижче:

Що робити, якщо на сайті вказано, що товару немає в наявності?

  • Ви можете залишити адресу своєї електронної пошти або телефон – ми відправимо вам повідомлення, як тільки товар з’явиться в наявності.
  • Крім того, ви можете зв’язатися з менеджером за телефонами, вказаними в розділі «Контакти», або замовити безкоштовний зворотний дзвінок.

Що робити, щоб скасувати замовлення? Як анулювати заявку?

  • Щоб скасувати замовлення, зв’яжіться з менеджером за телефонами, вказаними в розділі «Контакти», або замовте безкоштовний зворотний дзвінок.

Скільки коштують дзвінки на контактні номери менеджерів?

  • Дзвінки на контактні номери зі стаціонарних або мобільних телефонів тарифікуються згідно з тарифами вашого оператора зв’язку.
  • Для безкоштовного зв’язку можна замовити зворотний дзвінок, натиснувши на кнопку дзвінка, розташовану в нижньому правому куті.