Інтернет магазин Handy24 гарантує, що:

  • інформація про товар на сайті відповідає дійсному його стану
  • посилка укомплектована відповідно до вашого замовлення
  • в посилці немає жодного товару з закінченим терміном придатності
  • в посилці при її відправленні немає жодного товару з дефектом

Увага! Перевіряйте комплектність замовлення і відсутність дефектів у товарі при отриманні в пункті видачі!

Чи можна обміняти або повернути товар по гарантії?

Під обмін або повернення по гарантії потрапляють такі випадки:

  • вам висланий не той товар, або товар має не ту комплектацію
  • закінчився термін придатності товару на момент отримання замовлення
  • висланий вам товар повністю або частково не відповідає опису на сайті

Увага! У кожному з перерахованих випадків ви можете відмовитися від отримання товару в службі доставки!

Як оформити обмін або повернення товару по гарантії?

  • Зателефонуйте менеджеру нашого магазину і повідомте його про необхідність обміну або повернення товару.
  • Після консультації з менеджером в пункті видачі замовлення складіть акт із зазначенням причин повернення.
  • Ваша заявка на обмін або повернення товару буде обов’язково розглянута (термін розгляду: 1-3 робочих дні).
  • При задовільному рішенні ми повертаємо гроші клієнту або надсилаємо новий товар замість пошкодженого.

Увага! Всі витрати по доставці нової посилки здійснюються за рахунок компанії!

Чи можна повернути товар, якщо він не знадобився?

Так, ви можете зробити обмін або повернення товару протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.
  • товар повністю укомплектований, цілісність його упаковки не порушена
  • збережені всі ярлики і заводське маркування товару, а також чек оплати

Для того, щоб оформити повернення товару в цій ситуації, зателефонуйте менеджеру і повідомте його про своє рішення. Ваша заявка буде розглянута протягом 1-3 днів. Якщо заявка буде задовільнена, то, повернувши товар, ви отримуєте назад свої гроші (за вирахуванням вартості доставки товару). В цьому випадку всі витрати по поверненню товару здійснює одержувач.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Ви можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою «Нової Пошти». Якщо цілісність товару і товарний вигляд упаковки збережений, ми можемо обміняти товар або повернути вам гроші.

При оформленні відправки товару вкажіть наступні реквізити:

  • Одержувач: ТОВ «Handy24»
  • Вид доставки: Склад-склад
  • Адреса доставки: г. Киев, НП №271

Послуги «Зворотня доставка» і «Післяплата» необхідно скасувати. Оплата доставки проводиться за рахунок відправника б/г розрахунком.

Чи поширюються названі гарантії й на акційні товари?

Так, гарантії поширюються, в тому числі, і на акційні товари.

Є гарантії, що після передоплати я отримаю замовлення?

Після оформлення замовлення і передоплати у вас залишаються 2 документа, які підтверджують наше з вами співробітництво: 1) виписаний нами рахунок-фактура і 2) документ про оплату, наданий банком.

При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов’язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур’єр або служба доставки.

Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон «Про захист прав споживачів».

Ми працюємо на ринку України з 2010 року – це саме по собі є гарантією нашої сумлінності по відношенню до клієнтів. Ми надаємо не тільки гарантії якості наших товарів, а й гарантії професійного обслуговування.